test

Sadarbība

ddd3

Pilsētas svētki “Šerloka Holmsa dzimānas diena” kļuva par ievērojamu kultūras pasākumu galvaspilsētas dzīvē, kura kontekstā Jūsu kompānija var efektīvi un interesanti īstenot mārketinga un komunikāciju uzdevumus.

REKLĀMAS UN PR-KAMPAŅA

Svētki tiks plaši reklamēti Latvijas un pasaules plašsaziņas līdzekļos (televīzija, radio, prese, Internets). Mūsu partneru vidū TV5, PBK, portāls DELFI, Mix Media Group, izdevniecība „Petits”, izdevniecība „Rīgas Viļņi”, Rīga Radio.
Viens no galvenajiem partneriem ir tūrisma attīstības birojs LIVERIGA, kurš mums sniedz savus komunikāciju kanālus visā pasaulē.

MĒRĶA AUDITORIJA

/ Tūristi no Eiropas;;
/ Tūristi no bijušās PSRS valstīm (Krievija, Baltkrievija, Ukraina un tml.);
/ Pasaules masu mediji;
/ Latvijas iedzīvotāji (sociāli aktīvi visu vecumu vīrieši un sievietes, ģimenes ar bērniem, Šerloka Holmsa pielūdzēji, suņu audzētāji).

PARTNERA UN ATBALSTITĀJA IESPĒJAS

/ Svētku (vai svētku programmas daļas) Partnera statuss
/ Partnera logotipa izvietošana uz pilsētas afišām, holmes.lv mājas lapā, sociālajos tīklos, citās reklāmas materiālos.
/ Partnera banera izvietošana uz skatuves
/ Paziņojums no skatuves – pateicība par palīdzību projekta sagatavošanā
/ Iespēja pasākumā izplatīt kompānijas POS-materiālus, piešķirot prezentācijas vietas
/ Partnera pieminēšana visos materiālos, kuri paredzēti izvietošanai plašsaziņas līdzekļos
/ Partneraa pieminēšana TV un radioreklāmā un citos reklāmas paziņojumos
/ Pirmā globāla iBeacon tīkla Baltijas valstīs – KNOQ Baltic promo-iespējas izmantošana (www.knoq.lv)
/ Cita reklāmas un PR-programma, kura tiks izstrādāta individuāli Partnerim, balstoties uz Partnera mārketinga ieguldījumu.